Iedereen zou een biotensor in huis moeten hebben!
Want hoe fantastisch is het als je niet alleen jezelf, maar ook je dierbaren kunt ondersteunen bij klachten, emoties en energieblokkades?

Je ervaart emoties die blijven hangen, oude patronen die steeds terugkomen, of je merkt dat je jezelf makkelijk kwijtraakt in situaties of relaties.
Je voelt spanning, vermoeidheid, buikklachten of andere fysieke reacties waarvan je weet:
dit zegt me iets… maar wat?
Je piekert, voelt druk, bent snel overprikkeld of hebt moeite om tot rust te komen, zelfs als je tijd voor jezelf neemt.
Je merkt herhalende patronen in relaties, je grenzen vervagen, of je wordt getriggerd op manieren die je niet helemaal begrijpt.


Merk je dat bepaalde thema’s terug blijven komen?
Dan is een traject van drie sessies ideaal.
We pakken niet alleen de eerste laag aan,
maar ook wat daaronder verstopt zit, zodat je écht verder kunt.
In drie sessies kunnen we dieper inzoomen, doorwerken op de laag eronder en alles goed integreren.
(je bespaart dus €30 euro!)
Dit is inclusief:
– Sessies via online beeldbellen
– drie sessies van 75–90 minuten
– directe opschoning tijdens elke sessie
– korte nazorg in de dagen erna, zodat je je gedragen voelt in alles wat nog in beweging komt
(je bespaart dus €30 euro!)
Dit is inclusief:
– Sessies op afstand
– drie sessies van 75–90 minuten
– directe opschoning tijdens elke sessie
– korte nazorg in de dagen erna, zodat je je gedragen voelt in alles wat nog in beweging komt

Nieuwsgierig naar mensen, persoonlijke groei en alles wat ons als mens beweegt.
Ik hou van de natuur, van mooie gesprekken en van momenten waarop iemand zich veilig genoeg voelt om het masker even af te zetten.
Jarenlang was ik zelf op zoek naar antwoorden.
Via artsen, opleidingen en uiteindelijk NEI kwam ik steeds dichter bij mezelf.
Nu help ik anderen hetzelfde te doen.
Vanuit zachtheid.
Zonder oordeel.
En in het vertrouwen dat ieder mens zijn eigen waarheid al in zich draagt.


Ze was zo moe. Zo leeg. Ze ging maar door, zelfs wanneer haar lichaam zei: "het gaat écht niet meer."